יום חמישי, 17 ביולי 2014

רוני בן יהודה ממליץ לקנות נעלי ריצה איכותיות


אתם חושבים כבר הרבה זמן על השאלה איזה סוג של פעילות גופנית כדאי לכם להתחיל לעשות? אם כך, כדאי שתחשבו על ריצה, כי יש בריצה הרבה דברים שיכולים להיות חיוביים ביותר לגוף שלכם וגם לנשמה. ריצה זו פעילות גופנית שעוסקים בה גם אנשים צעירים וגם מבוגרים, כך שזה בכלל לא משנה בני כמה אתם, כי בכל מקרה תוכלו להתחיל להתאמן ולגלות עד כמה זה מלהיב. יחד עם זאת, ולמרות שאפשר להתחיל לעסוק בריצה בכל גיל, בהחלט כדאי לכם ללמוד מעט איך לעשות את זה נכון. רוני בן יהודה ממליץ לכם לקנות נעליים איכותיות במיוחד, כי הנעליים יכולות לעשות את כל ההבדל.

חשיבות הטכניקה ונעלי הריצה

יש שני דברים חשובים שצריך לדעת לפני שמתחילים לרוץ, כאשר הראשון שבהם הוא שיש חשיבות לנעלי הריצה שאתם קונים, והשני, זו הטכניקה. לפני שאתם קונים נעלי ריצה כדאי לכם להתייעץ עם  רוני בן יהודה, כי אצלו תוכלו לקבל הסברים מדויקים על הנעליים שיכולות להתאים לכם בצורה הטובה ביותר.
לגבי הטכניקה, כדאי להבין שהיא חשובה כיוון שכל עיסוק בפעילות גופנית שאינו מתבצע כמו שצריך עלול לגרום לבעיות פיזיות הרבה יותר מאשר להביא תועלת. לכן עדיף לכם להיפגש לפחות פעם אחת עם מדריך כושר מקצועי שיוכל לראות אתכם, לראות את הטכניקה שלכם וגם לתת לכם הערות שיעזרו.

מינון הפעילות הגופנית

הדבר הנוסף שלגביו כדאי יהיה להתייעץ עם מאמן הכושר שאיתו תיפגשו, זה לגבי תוכנית האימון. כלומר, אדם שלא רץ מעולם לא יכול ככה סתם להתחיל לרוץ ולצפות שלא יחוש כאבים, כיון שצריך להרגיל את הגוף בהדרגה לריצה. אם תפגשו מאמן כושר הוא יוכל לעזור לכם לבנות את תוכנית אימוני הריצה שתוכל להתאים לכם באופן אישי, וכך תוכלו להיות בטוחים שאתם בונים את השריר בצורה נכונה. הריצה יכולה להוסיף לא מעט עניין לחיים שלכם ואין ספק שכדאי שתיקנו לעצמכם ציוד טוב, בין אם זה נעליים ובין אם זה ביגוד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה